46,4950$% 0.03
52,9657€% -0.02
61,4716£% 0.02
6.125,21%-0,29
10.180,00%-0,27
40.535,00%-0,28
02:00
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, sosyal medya hesabından illere göre haftalık vaka sayısının bulunduğu haritayı paylaştı. Kütahya’da vaka sayısı yüzde 22 artarak 185’ten 226’ya yükseldi
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, 28 Ağustos-3 Eylül’de illere göre her 100 bin kişide görülen Kovid-19 vaka sayılarını açıkladı. Bakan Koca ayrıca, “28 Ağustos-3 Eylül arasında vaka yoğunluğu bir önceki haftaya göre en çok artan 10 ilimiz: Kayseri, Elazığ, Karaman, Bolu, Malatya, Kırşehir, Yozgat, Kırıkkale, Tunceli, Bartın! Bu illerden birindeyseniz şimdi daha da dikkatli olmalısınız. Nihai çözüm aşı! Kurallar çok gerekli.” ifadelerini kullandı.
KÜTAHYA’DA ARTIŞ SÜRÜYOR
Önceki hafta, (21-27 Ağustos) her 100 bin kişide Kovid-19 vaka sayısı Kütahya’da 185,37 olurken, son haritada yüzde 22 artışla 226’ya yükseldiği görüldü.
Madde bağımlısı şahıs hastaneye kaldırıldı
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29583 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24758 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22084 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21254 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19914 kez okundu