46,6600$% 0.12
53,1528€% 0.09
62,0951£% -0.01
6.130,13%1,67
10.131,00%1,34
40.306,00%1,23
02:00
“Erken Çocuklukta Fen ve Matematik Eğitimi” dersi kapsamında Gediz Sağlık Hizmetleri MYO Çocuk Gelişimi programı 2. Sınıf öğrencileri, ekolojik farkındalığa yönelik proje yaptı
Çocuk Gelişimi Programı öğrencileri proje kapsamında, Kütahya Gediz İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünün desteği ile geliştirdikleri sunumlarında, ilkokul öğrencilerine hazırladıkları etkinlikleri gerçekleştirdiler. Ayrıca proje kapsamında ilçede düzenlenen sokak röportajları, farklı kurum ve kuruluşlarla yapılan görüşmeler, ilçede geri dönüşüm ve çevre farkındalığına yönelik yapılmakta olan çalışmalar ve dünyadan örnekler paylaşıldı. Proje koordinatörlüğünü üstlenen Öğr. Gör. Hazal Poyraz Rüstemoğlu sürece destek veren Gediz Sağlık Hizmetleri MYO Müdürü Öğr. Gör. Dr. Sinan Darcan ve Gediz İlçe Milli Eğitim Müdürü Mahmut Bahadur’a teşekkür etti.
#kütahya #ekolojik #denge #kütahyadanhaber #ksbü #gedizmyo #kütahyahaberleri #sondakikakütahya #çocukgelişimi
‘Gürültü’ kavgasında tutuklama
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29598 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24772 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22097 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21269 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19928 kez okundu