46,4655$% 0.03
53,3289€% 0.02
61,5175£% -0.03
6.258,26%0,85
10.449,00%-0,10
41.638,00%-0,09
02:00
Kütahya Valisi Ali Çelik, Belediye Kütahyaspor’un Ankara Gözgözler’i 5-1 mağlup ettiği maçın ardından bir tebrik mesajı yayımladı
“Tebrikler Mavi Şimşek” diyerek sosyal medya hesabından bir paylaşımda bulunan Vali Ali Çelik, “Deplasmanda, Başkent Gözgözler Akademi FK karşılaşmasından 5-1 galip ayrılan temsilcimiz Belediye Kütahyaspor’u tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyorum. Yolun sonu şampiyonluk olsun” ifadelerini kullandı.
Kurumlararası iş birliği masaya yatırıldı
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29577 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24750 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22077 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21247 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19906 kez okundu