46,4921$% 0.03
52,9575€% -0.04
61,4509£% -0.02
6.111,35%-0,52
10.154,00%-0,53
40.430,00%-0,53
02:00
Belediye Başkanı Prof. Dr. Alim Işık, İstiklal Mahallesinde başlatılan ve tamamlanan asfalt serim çalışmalarını yerinde inceledi. Başkan Işık, Kütahya’nın yol ağının yarısından fazlasında asfalt çalışması yapıldığını belirtti.
Kütahya Belediyesi’nden yapılan açıklamada, “Kütahya Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü asfalt serim ekipleri tarafından yürütülen çalışmalar hızla devam ediyor. Şehrin her mahallesinde devam eden asfalt serim çalışmaları ile Kütahya’nın 400 kilometrelik yol ağının 250 kilometresinden fazlası asfaltlanarak, yol kalitesi ve güvenliği artırıldı” ifadelerine yer verildi. İstiklal Mahallesi Cennet Çeşmesi Sokak, Ahi Evren Sokak ve Kelebek Sokak’ta tamamlanan asfalt serim çalışmalarını yerinde inceleyen Belediye Başkanı Prof. Dr. Alim Işık, mahallelerden gelen talepler doğrultusunda ihtiyaçların karşılandığını belirtti. Kütahya’nın yol ağının yarısından fazlasında asfalt çalışması yapıldığını hatırlatan Başkan Işık, emeği geçenlere teşekkür ederek, yapılan hizmetin hayırlı olmasını diledi.
Veteriner hekimler aşılamalara devam ediyor
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29583 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24758 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22084 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21254 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19914 kez okundu