46,6284$% 0.12
53,2089€% 0.26
61,6740£% 0.13
6.049,44%0,34
9.982,00%-0,15
39.715,00%-0,26
02:00
A Milli Futbol Takımımız, UEFA Uluslar B Ligi 4. Grup’taki dördüncü maçında bu akşam İzlanda ile karşı karşıya gelecek. Kütahyalılar Milli heyecanı Belediye önündeki dev ekranda yaşayacak
UEFA Uluslar B Ligi 4. Grup’taki İzlanda-Türkiye karşılaşması, bugün İzlanda’nın başkenti Reykjavik’teki Laugardalsvöllur Stadı’nda, Türkiye saati ile 21.45’te başlayacak. Kütahya Belediyesi’nden yapılan açıklamada, karşılaşmanın belediye önündeki dev ekranda yayınlanacağı belirtilerek, “Milli Takımımız, UEFA Uluslar Ligi’nde İzlanda ile mücadele edecek. Gelin, A Milli Takımımızın karşılaşmasını Belediyemiz önünde kurulan dev ekrandan hep beraber izleyelim, takımımıza desteğimizi birliğimizle gösterelim. Tüm halkımız davetlidir” ifadelerine yer verildi.
KUTSO’da ‘Liderlik Eğitimi’ semineri gerçekleştirilecek
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29592 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24766 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22093 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21264 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19923 kez okundu