46,4792$% -0.02
53,3552€% 0.15
61,5968£% 0.32
6.205,18%-1,30
10.367,00%-0,88
41.311,00%-0,88
02:00
Gediz Belediyesi sosyal tesislerinde, Türkiye Kamu-Sen Sendikası’na üye olan çalışanlar için yüzde 15 oranında indirim uygulanacak
Türkiye Kamu-Sen ve bağlı sendikaları ile Gediz Belediyesi arasında yüzde 15 indirim sözleşmesi, Gediz Belediye Başkanı Necdet Akel ve Türk Eğitim-Sen Başkanı Osman Tanağrı arasında imzalandı. Başkanlık makamında düzenlenen imza törenindeki sözleşmeye göre, Gediz Belediyesi sosyal tesislerinde, Türkiye Kamu-Sen Sendikası’na üye olan çalışanlar için yüzde 15 oranında indirim uygulanacak. Konu hakkında açıklama yapan Başkan Akel, bu anlaşmanın, Türkiye Kamu-Sen Sendikası üyelerinin yaşam kalitesini artırmaya yönelik önemli bir adım olduğunu belirterek, belediye ve sendika arasında işbirliğinin güçlendiğini vurguladı.
‘Aynı emek ve giderle en az iki kat verim sağlanacak’
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29577 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24750 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22077 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21247 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19906 kez okundu