46,6600$% 0.12
53,1528€% 0.09
62,0951£% -0.01
6.130,13%1,67
10.131,00%1,34
40.306,00%1,23
02:00
Kütahya Belediyesi tarafından, 6 Şubat Perşembe günü saat 14.00’te gerçekleştirilecek olan “6 Şubat Depremlerini Anma ve Deprem Farkındalığı” programına tüm vatandaşlar davet edildi
Kütahya Belediyesi ile İnşaat Mühendisleri Odası Kütahya Temsilciliği iş birliği ile düzenlenen 6 Şubat Depremleri Anma Programı’nda, Türkiye’de derin izler bırakan depremler ile ilgili farkındalık oluşturulması hedefleniyor. Programda AKUK-DER Başkanı İnşaat Mühendisi Mehmet Mete Çetinkaya’nın “6 Şubat’ın İlk Saatleri” başlıklı sunum gerçekleştireceği açıklandı. Dumlupınar Üniversitesi’nden Prof. Dr. Uğur Toprak ise “Yapılarda Sık Yapılan Hatalar ve Hatay Örnekleri” başlıklı sunumunu gerçekleştirecek. 6 Şubat Perşembe günü saat 14.00’te Kütahya Belediyesi Konferans Salonu’nda gerçekleştirilecek olan programa deprem farkındalığının artırılması amacıyla, tüm vatandaşlar davet edildi.
Başkan Kahveci’nin şehit ailesi ziyaretleri sürüyor
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29596 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24771 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22096 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21267 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19927 kez okundu