46,4700$% 0.03
53,3109€% -0.01
61,4566£% -0.13
6.198,79%-0,11
10.353,00%-1,01
41.256,00%-1,01
02:00
3.Lig 4. Grup’ta mücadele eden Kütahyaspor, 75 puanla sezonu zirvede tamamlayarak şampiyon oldu. Mavi-lacivertliler, çıktığı 30 karşılaşmada 24 galibiyet, 3 beraberlik ve 3 mağlubiyet alarak unutulmaz bir sezonu geride bıraktı.
Kütahyaspor, rekorlarla dolu sezonun ardından şampiyonluk kupasını Dumlupınar Stadı’nda, kendi taraftarı önünde kaldırdı. Düzenlenen törende futbolcular, teknik heyet ve yönetim tek tek anons edilerek tribünlerin alkışları eşliğinde podyuma çıktı.
Şampiyonluk kupasını takım kaptanı Ender Kılıç kaldırırken, statta büyük coşku yaşandı. Futbolcular kupayla birlikte sahayı turlayarak bu tarihi anı taraftarla paylaştı.
Kütahya’nın gururu, şampiyon Kütahyaspor!
Tavşanlı, Filistin için tek yürek oldu
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29577 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24750 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22077 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21247 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19906 kez okundu