DOLAR

46,4973$% 0.04

EURO

52,8516% -0.17

STERLİN

61,2748£% -0.23

GRAM ALTIN

5.965,42%-2,89

ÇEYREK ALTIN

9.943,00%-2,60

TAM ALTIN

39.604,00%-2,57

Sabah Vakti a 02:00
Kütahya AÇIK 22°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a

Seyir halindeyken alev alan belediye otobüsü kül oldu

İnönü-Kütahya kara yolunda, seyir halindeyken motor kısmından alev alan Eskişehir Büyükşehir Belediyesi’ne ait otobüs yanarak kullanılmaz hale geldi.
Olay, İnönü-Kütahya kara yolu Kümbet kavşağı yakınlarında meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, 26 GA 269 plakalı belediye otobüsü seyir halindeyken, aracın arka tarafında bulunan motor bölümünde bilinmeyen bir nedenden dolayı yangın çıktı. Durumu ve yükselen dumanları fark eden sürücü, aracı hemen yolun sağına park ederek yetkililere haber verdi. İhbar üzerine bölgeye kısa sürede Eskişehir Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Dairesi Başkanlığı ve jandarma ekipleri sevk edildi. Jandarma ekipleri muhtemel bir tehlikeye karşı kara yolunda güvenlik önlemi alırken, itfaiye ekiplerinin ekipleri alevlere müdahale etti. Ekiplerin çabası sonucu yangın söndürüldü ancak otobüs tamamen kullanılamaz duruma geldi. Jandarma ekiplerinin önlem aldığı kara yolunda ulaşım, yangının söndürülmesi ve çalışmaların tamamlanmasının ardından yeniden trafiğe açıldı.

Sıradaki haber:

Meydan Kavşağı’nda trafiği rahatlatacak düzenleme