46,4973$% 0.04
52,8516€% -0.17
61,2748£% -0.23
5.965,42%-2,89
9.943,00%-2,60
39.604,00%-2,57
02:00
İnönü-Kütahya kara yolunda, seyir halindeyken motor kısmından alev alan Eskişehir Büyükşehir Belediyesi’ne ait otobüs yanarak kullanılmaz hale geldi.
Olay, İnönü-Kütahya kara yolu Kümbet kavşağı yakınlarında meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, 26 GA 269 plakalı belediye otobüsü seyir halindeyken, aracın arka tarafında bulunan motor bölümünde bilinmeyen bir nedenden dolayı yangın çıktı. Durumu ve yükselen dumanları fark eden sürücü, aracı hemen yolun sağına park ederek yetkililere haber verdi. İhbar üzerine bölgeye kısa sürede Eskişehir Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Dairesi Başkanlığı ve jandarma ekipleri sevk edildi. Jandarma ekipleri muhtemel bir tehlikeye karşı kara yolunda güvenlik önlemi alırken, itfaiye ekiplerinin ekipleri alevlere müdahale etti. Ekiplerin çabası sonucu yangın söndürüldü ancak otobüs tamamen kullanılamaz duruma geldi. Jandarma ekiplerinin önlem aldığı kara yolunda ulaşım, yangının söndürülmesi ve çalışmaların tamamlanmasının ardından yeniden trafiğe açıldı.
Meydan Kavşağı’nda trafiği rahatlatacak düzenleme
1
İntihar eden gencin babasına saldırıp, polise mukavemet eden 6 şüpheli gözaltına alındı
17936 kez okundu
2
Meteoroloji’den Kütahya’ya ‘Sarı’ uyarı! Sağanak geliyor
14117 kez okundu
3
‘Binbir surat’ dolandırıcı Kütahya’ya da uğramış
12149 kez okundu
4
Uyuşturucuyu Kuran-ı Kerimlerin arasına saklamışlar: 5 tutuklama
11433 kez okundu
5
Baygın halde bulunan genç hastaneye kaldırıldı
11348 kez okundu