46,6336$% 0.12
53,1213€% 0.09
61,6041£% 0.03
6.039,90%0,18
9.978,00%-0,19
39.701,00%-0,29
02:00
Gediz Orman İşletme Müdürlüğüne bağlı ekipler, yaz aylarında artan yapan orman yangını riskine karşı sahada sürücüleri ve piknikçileri tek tek uyardı. Küçük ihmallerin devasa orman kayıplarına yol açabileceğini hatırlatan yetkililer vatandaşlara bilgilendirici broşür dağıttı
Gediz Orman İşletme Müdürlüğü’ne bağlı Yarpuz Orman İşletme Şefliği ekipleri, orman yangınlarının önlenmesine yönelik farkındalık çalışmalarını sahada sürdürüyor. İlçe genelinde yürütülen bilgilendirme faaliyetleri kapsamında ekipler, vatandaşlara ve sürücülere el broşürleri dağıtarak özellikle yaz aylarında artan yangın riskine karşı uyarılarda bulundu. Çalışmalarda, anız yakılmaması, ormanlık alanlarda ateş yakılmaması ve piknik sonrası ateşlerin tamamen söndürülmesi gerektiği vurgulandı. Yetkililer, küçük bir ihmalin büyük orman kayıplarına yol açabileceğine dikkat çekerek vatandaşlardan daha duyarlı olmalarını istedi. Bu kapsamda yürütülen çalışmaların, Gediz genelinde yangın riskini azaltmaya yönelik önleyici faaliyetler çerçevesinde devam edeceği bildirildi.
Patlamada yaralanan işçi hayatını kaybetti
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29592 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24766 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22093 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21264 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19923 kez okundu