46,5289$% 0.02
53,0070€% 0.21
61,4844£% 0.27
5.963,62%-0,28
9.940,00%-0,29
39.590,00%-0,29
02:00
Kütahya il merkezi ve ilçelerinde Milli Eğitim Müdürlüğüne bağlı okullarda istihdam edilmek üzere 103 temizlik görevlisi alınacak. Başvurular 11 Şubat’ta son bulacak
Kütahya İş-Kur tarafından yapılan açıklamada, Toplum Yararına Program (TYP) kapsamında kent merkezi ve ilçelerdeki okullarda 103 temizlik görevlisi alımı yapılacak. Program kapsamında alınan temizlik görevlileri 1 Mart ile 27 Mayıs arasında istihdam edilecek. 7 Şubat itibarıyla başlayan başvurular, 11 Şubat’ta son bulacak. Başvurular İş-Kur’un internet sitesi, Alo 170 ve e-devlet üzerinden yapılabilecek.
Gediz’den Orman Bölge’ye ziyaret
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29588 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24762 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22088 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21259 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19918 kez okundu