DOLAR

46,4950$% 0.03

EURO

52,9657% -0.02

STERLİN

61,4716£% 0.02

GRAM ALTIN

6.125,21%-0,29

ÇEYREK ALTIN

10.180,00%-0,27

TAM ALTIN

40.535,00%-0,28

Sabah Vakti a 02:00
Kütahya AÇIK 22°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a

17 öğrenci zehirlenme şüphesiyle hastanelik oldu

 

Muğla’dan Eskişehir’e geziye giden lise öğrencileri, dönüş yolunda yedikleri yemek sonrası rahatsızlandı. Bulantı ve kusma şikayetiyle Kütahya Şehir Hastanesi’ne başvuran 17 öğrenci tedavi altına alındı

Muğla’dan Eskişehir’e düzenlenen okul gezisinden dönen öğrenciler, dönüş yolunda yemek yedikten bir süre sonra fenalaştı. Mide bulantısı ve kusma şikayetleri başlayan öğrencileri taşıyan kafile, Kütahya Şehir Hastanesi’ne getirildi.

15 yaşlarındaki 17 öğrenci hastanede tedavi altına alınırken, sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi. Polis, olayla ilgili inceleme başlattı.

 

Sıradaki haber:

Yeni Müdür Tuba Sinan görevine başladı