46,3161$% 0.04
54,0174€% 0.29
62,4829£% 0.26
6.450,05%0,05
10.807,00%-0,01
43.064,00%-0,01
02:00
19 Eylül Gaziler Günü Kütahya’da törenle kutlandı. Programda, protokol üyeleri, gaziler ve öğrenciler, ellerindeki Türk bayraklarıyla Tugay Bandosu eşliğinde Cumhuriyet Caddesi’nden Zafer Meydanı’na kadar yürüdü.
Kütahya Vali Vekili Harun Kazez, Hava Er Eğitim Tugay Komutanı Tuğgeneral Mustafa Baş, Belediye Başkanı Eyüp Kahveci ve Türkiye Muharip Gaziler Derneği Kütahya Şube Başkanı Şaban Başoğul, Atatürk Anıtı’na çelenk sundu.
Törende gaziler adına konuşan Murat Kara, gaziliğin yalnızca bir unvan değil, bir milletin varoluş iradesinin sarsılmaz abidesi olduğunu söyledi.
Program, şehit ve gazi dernekleri ziyaretleriyle sona erdi.
Traktör ile otomobil çarpıştı: 2 yaralı
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29561 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24734 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22060 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21230 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19888 kez okundu