46,5034$% 0.03
52,9522€% -0.05
61,4565£% 0
6.082,41%-0,99
10.106,00%-1,00
40.240,00%-1,00
02:00
Tavşanlı’ya bağlı Derbent Köyü’nde bulunan 18 Mart Çanakkale Şehitleri Hatıra Ormanı’nda fidan dikim töreni düzenlendi
Orman İşletme Müdürlüğü tarafından organize edilen etkinliğe Belediye Başkan Yardımcısı Naci Erarslan, AK Parti İlçe Başkanı Bilal Kıyak, Kuruçay Belediye Başkanı Erhan Demiray, İl Genel Meclis Üyeleri, daire amirleri ve vatandaşlar katıldı. Hatıra ormanına katılımcılar 200 fidan dikerek 18 Mart Şehitlerimizi rahmetle andı. Bölgede fidan dikim çalışmalarının devam edeceği bildirildi.
Karateciler milli takım yolunda
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29583 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24758 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22084 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21254 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19914 kez okundu