46,6600$% 0.12
53,1528€% 0.09
62,0951£% -0.01
6.130,13%1,67
10.131,00%1,34
40.306,00%1,23
02:00
Kütahya Şehir Hastanesi’nde tedavi gören minikler 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nı pasta keserek çoşkuyla kutladı.
Kütahya Şehir Hastanesi Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Servisi’nde düzenlenen 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kutlamalarına hastane yöneticileri, çocuk sağlığı ve hastalıkları uzmanları, hemşireler, tedavi gören çocuklar ve aileleri katıldı. Programda hastalıklarını kısa süreliğine de olsa unutma fırsatı bulan çocuklar, pasta keserek hem eğlendi hem de 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nı kutladı.
23 Nisan’da Sarıkız Hamamı çocuklara ücretsiz olacak
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29598 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24772 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22097 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21269 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19928 kez okundu