46,4994$% 0.04
52,8195€% -0.23
61,2306£% -0.3
5.961,82%-2,95
9.937,00%-2,65
39.579,00%-2,63
02:00
Sağlık Bakanlığı tarafından, Kütahya’da 321 sözleşmeli sağlık personeli alımı yapılacak. Başvurular 3 Nisan tarihine kadar ÖSYM’nin internet sitesinden yapılacak
Sağlık Bakanlığı, Kütahya İl Sağlık Müdürlüğü bünyesinde çeşitli branşlarda toplamda 321 sözleşmeli sağlık personeli alımı yapacak. Başvurular 3 Nisan 2023 tarihine kadar https://ais.osym.gov.tr/ internet adresi üzerinden yapılabilecek Kütahya İl Sağlık Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamaya göre; 136 Tıbbi Sekreter,58 Hemşire, 22 Ebe, 19 Fizyoterapist, 5 Diyetisyen, 4 Psikolog, 2 Çocuk Gelişimci, 2 Sosyal Çalışmacı, 73 Çeşitli Branşlarda Sağlık Personeli alımı yapılacak. Başvuru yapacak olanlar detaylı bilgiye ÖSYM’nin internet sitesinden ulaşabilecek.
DPÜ öğrencisi Türkiye Şampiyonu oldu
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29588 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24762 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22088 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21259 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19918 kez okundu