46,6600$% 0.12
53,1528€% 0.09
62,0951£% -0.01
6.130,13%1,67
10.131,00%1,34
40.306,00%1,23
02:00
Kent merkezinde asayiş ekipleri tarafından yapılan uygulama ve denetimlerde 19 aranan şahıs yakalandı, 7 adet silah ele geçirildi
Asayiş Şube Müdürlüğü’ne bağlı resmi ekipler, 19-26 Şubat tarihleri arasında denetimlerini sürdürdü. Ekipler tarafından yapılan denetimlerde 19 aranan şahıs yakalandı, kayıp olarak aranan bir kişi ise bulunarak ailesine teslim edildi. Ayrıca yapılan kontrollerde, 2 adet ruhsatsız tüfek ve 5 adet kartuş, 4 adet ruhsatsız tabanca, 4 adet şarjör ve 20 adet fişek, 1 adet havalı tabanca, 2 adet payp, 3.80 gram metamfetamin, 9 adet kesici alet ele geçirildi.
İki günde 1,5 milyon TL toplandı
1
İntihar eden gencin babasına saldırıp, polise mukavemet eden 6 şüpheli gözaltına alındı
17946 kez okundu
2
Meteoroloji’den Kütahya’ya ‘Sarı’ uyarı! Sağanak geliyor
14125 kez okundu
3
‘Binbir surat’ dolandırıcı Kütahya’ya da uğramış
12157 kez okundu
4
Uyuşturucuyu Kuran-ı Kerimlerin arasına saklamışlar: 5 tutuklama
11441 kez okundu
5
Baygın halde bulunan genç hastaneye kaldırıldı
11356 kez okundu