46,4792$% -0.02
53,3552€% 0.15
61,5968£% 0.32
6.205,18%-1,30
10.367,00%-0,88
41.311,00%-0,88
02:00
Kütahya’da Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından yapılan operasyonda 150 grama yakın uyuşturucu madde ele geçirildi
Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, il genelinde yürüttüğü çalışmaları aralıksız sürdürüyor. Ekipler tarafından düzenlenen son operasyonda bir şüpheliden 121,5 gram metamfetamin ve 13,6 gram bonzai ele geçirildi. Şüpheli gözaltına alınırken, gerekli işlemler için emniyete götürüldü.
Vali Ali Çelik sosyal medyadan yaptığı paylaşımda, Kütahya Emniyet’ini tebrik ederken, uyuşturucuyla mücadelesinin kesintisiz şekilde devam edeceğine vurgu yaptı.
Sağanak etkisini sürdürüyor! Vatandaşlar güçlükle yolda yürüdü
1
İntihar eden gencin babasına saldırıp, polise mukavemet eden 6 şüpheli gözaltına alındı
17928 kez okundu
2
Meteoroloji’den Kütahya’ya ‘Sarı’ uyarı! Sağanak geliyor
14115 kez okundu
3
‘Binbir surat’ dolandırıcı Kütahya’ya da uğramış
12145 kez okundu
4
Uyuşturucuyu Kuran-ı Kerimlerin arasına saklamışlar: 5 tutuklama
11431 kez okundu
5
Baygın halde bulunan genç hastaneye kaldırıldı
11345 kez okundu