46,4792$% -0.02
53,3552€% 0.15
61,5968£% 0.32
6.205,18%-1,30
10.367,00%-0,88
41.311,00%-0,88
02:00
Kütahya Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla bugün saat 17.00’de belediye hizmet binası önünde vatandaşlara aşure ikram edecek
Kütahya Belediyesi’nden yapılan açıklamada, “Bugün (31 Temmuz Pazartesi) saat 17.00’da Belediyemiz önünde Aşure ikramı yapılacaktır. Tüm halkımız davetlidir” ifadelerine yer verildi.
Vefa’daki yatırımlar hizmete açıldı
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29577 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24750 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22077 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21247 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19906 kez okundu