46,5074$% 0.04
52,9262€% -0.09
61,4566£% 0.01
6.079,60%-1,03
10.104,00%-1,02
40.230,00%-1,03
02:00
Belediye Kütahyaspor, 3. Ligde bitime 4 hafta kala deplasmanda karşılaştığı Silifke Belediyespor’a 4-2’lik skorla mağlup oldu.
Karşıyaka ve Düzcespor’un rakiplerini mağlup ettiği haftada büyük darbe alan Kütahyaspor ligde 48 puanla 4. sırada kaldı. Ayrıca mavi şimşeklerin en yakın takipçisi olan Muş 1984’ün de galip gelmesiyle ligde 5. sırada yer alan rakibi ile puan farkı 2’ye indi.
Kütahyaspor’un golleri 10. dakikada Veysel Karani Ünal ve 25. dakikada Gökay Eser’den geldi.
Otomobil ile hafif ticari araç çarpıştı: 3 yaralı
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29583 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24758 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22084 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21255 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19914 kez okundu