46,4994$% 0.05
52,7200€% -0.41
61,1999£% -0.33
6.001,21%-2,31
9.994,00%-2,10
39.806,00%-2,07
02:00
Aslanapa’da İl Tarım ve Orman Müdürlüğü personeli tarafından, üreticilere İyi Tarım Uygulamaları (İTU) kapsamında çilek üretimi ile ilgili eğitim verildi.
Daha sağlıklı ürün, daha güvenli gıda ve çevre dostu üretim amacıyla ilçeye bağlı Yalnızsaray köyünde çilek üreticilerine yönelik verilen eğitimde, ekim-dikim, yetiştiricilik, kayıtlılık, bitki besleme, hasat, depolama ve taşımacılık, sertifikasyon süreçleri hakkında bilgilendirmeler yapıldı.
Rektör Kızıltoprak, ağaçlık alandaki temizlik çalışmalarına katıldı
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29586 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24760 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22086 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21257 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19916 kez okundu