46,4627$% 0.03
53,1038€% -0.38
61,5938£% 0.11
6.253,46%0,77
10.374,00%-0,81
41.338,00%-0,81
02:00
Kütahya’da dağdan topladıkları mantarla yemek yapan dede ve torun, yemeğin ardından rahatsızlanınca hastaneye kaldırıldı
Olay, Dumlupınar Mahallesi Taberi Sokak’ta bulunan bir apartman dairesinde meydana geldi. İddiaya göre, K.Ü. (72) ile torunu N.Ü. (18), dağdan topladıkları mantarlarla evde yemek hazırladı. Yemeği tükettikten bir süre sonra karın ağrısı ve rahatsızlık şikayetleri yaşayan dede ve torun, durumu 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirdi.
İhbar üzerine adrese sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Olay yerine gelen sağlık ekipleri, K.Ü. ve N.Ü.’yü ilk müdahaleyi yaptıktan sonra ambulansla Kütahya Şehir Hastanesi’ne kaldırdı. Tedavi altına alınan dede ve torunun sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi. Polis ekipleri olayla ilgili inceleme başlattı.
Türkmen çocuklardan büyük vefa: Her gün şehitliğe gidip mezarları temizlediler
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29578 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24751 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22078 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21248 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19907 kez okundu