DOLAR

46,6268$% 0.12

EURO

53,1830% 0.2

STERLİN

61,6368£% 0.07

GRAM ALTIN

6.045,99%0,28

ÇEYREK ALTIN

9.986,00%-0,11

TAM ALTIN

39.731,00%-0,22

Sabah Vakti a 02:00
Kütahya AÇIK 25°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a

Hastane otoparkında aydınlatma çalışması yapıldı

Tavşanlı Belediyesi, Mustafa Kalemli Devlet Hastanesi ve OEDAŞ ortaklığında tamamlanan projeyle, hastane otoparkı yeni aydınlatma sistemlerine kavuşarak güvenli hale getirildi

Gerçekleştirilen çalışma ile otopark alanına yeni aydınlatma sistemleri kazandırılarak bölgenin daha güvenli ve kullanışlı hale gelmesi sağlandı. Özellikle gece saatlerinde hastane otoparkını kullanan vatandaşların ve sağlık çalışanlarının daha rahat ve güvenli bir ortamda hizmet alabilmesi amaçlandı. Kurumlar arası iş birliğiyle hayata geçirilen çalışma sayesinde otoparkın aydınlatma ihtiyacı giderilirken, alanın genel görünümü de iyileştirildi. Tavşanlı Belediyesi, vatandaşların yaşam kalitesini artırmaya yönelik çalışmalarını ilgili kurumlarla iş birliği içerisinde sürdürmeye devam edeceğini vurguladı.

Sıradaki haber:

Ekiplerden ‘İyi Tarım’ mesaisi