46,6268$% 0.12
53,1830€% 0.2
61,6368£% 0.07
6.045,99%0,28
9.986,00%-0,11
39.731,00%-0,22
02:00
Tavşanlı Belediyesi, Mustafa Kalemli Devlet Hastanesi ve OEDAŞ ortaklığında tamamlanan projeyle, hastane otoparkı yeni aydınlatma sistemlerine kavuşarak güvenli hale getirildi
Gerçekleştirilen çalışma ile otopark alanına yeni aydınlatma sistemleri kazandırılarak bölgenin daha güvenli ve kullanışlı hale gelmesi sağlandı. Özellikle gece saatlerinde hastane otoparkını kullanan vatandaşların ve sağlık çalışanlarının daha rahat ve güvenli bir ortamda hizmet alabilmesi amaçlandı. Kurumlar arası iş birliğiyle hayata geçirilen çalışma sayesinde otoparkın aydınlatma ihtiyacı giderilirken, alanın genel görünümü de iyileştirildi. Tavşanlı Belediyesi, vatandaşların yaşam kalitesini artırmaya yönelik çalışmalarını ilgili kurumlarla iş birliği içerisinde sürdürmeye devam edeceğini vurguladı.
Ekiplerden ‘İyi Tarım’ mesaisi
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29592 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24766 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22093 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21264 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19923 kez okundu