46,4984$% 0.05
52,8137€% -0.23
61,3749£% -0.04
6.097,38%-0,74
10.108,00%-0,98
40.260,00%-0,95
02:00
Kütahya-Tavşanlı kara yolu ile Pir Ahmet Caddesi üzerinden Adliye Sarayı’na gelen yolda kavşak çalışması başladı.
Karayolları 14. Bölge Müdürlüğü tarafından gerçekleştirilen çalışma 2 Kasım Pazar gününe kadar sürecek.
Adliye Sarayı ile bölgede bulunan alışveriş merkezine gitmek isteyen vatandaşlar için alternatif yol güzergahları açıklandı.
Sabah saatlerinde çalışmalara başlayan ekipler, güvenlik ve yönlendirme levhalarını yerleştirdi.
Mevcut girişler kapatılırken, Adliye Sarayı için tali yol kullanılırken, alışveriş merkezi için de aynı güzergahta alternatif yol oluşturuldu.
Tarihi Kemer Hamamı çini ve tasarım merkezine dönüştürüldü
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29584 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24758 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22084 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21255 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19914 kez okundu