46,6287$% 0.12
53,2156€% 0.27
61,6388£% 0.08
6.070,48%0,68
10.014,00%0,17
39.842,00%0,06
02:00
Bağımlılıkla Mücadele İl Koordinasyon Kurulu 2022 yılının ilk toplantısını gerçekleştirdi
Vali Yardımcısı Aydın Börü başkanlığında, kurul üyelerinin katılımı ile bağımlılıkla mücadele kapsamında sürdürülen çalışmalar değerlendirildi. Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Kütahya Sağlık Bilimleri Üniversitesi, Yeşilay Kütahya Şubesi ve İl Sağlık Müdürlüğü tarafından 2021 yılında gerçekleştirilen faaliyetlere ilişkin sunumlar yapılarak görüş ve önerilerle toplantı sona erdi.
AK Parti Aslanapa’da köylülerin taleplerini dinledi
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29593 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24767 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22093 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21264 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19923 kez okundu