46,5096$% 0.05
52,9169€% -0.12
61,4507£% -0.02
6.072,03%-1,16
10.090,00%-1,16
40.175,00%-1,16
02:00
Kütahya Belediye Başkanı Prof. Dr. Alim Işık ve eşi Fatma Işık, Kumarı Mahallesindeki vatandaşlarla bir araya geldi
Samimi bir ortamda mahalledeki hemşehrileriyle sohbet eden Başkan Işık, gelen talepleri dinleyerek misafirperverlikleri için Mahalle Muhtarı İbrahim Arslandoğdu’ya ve mahallelilere teşekkürlerini iletti.
Kumarı Mahallesi’ne yapılan hizmetler için Başkan Işık’a şükranlarını ileten mahalle sakinleri, ziyaretten büyük memnuniyet duyduklarını ifade etti.
Gastronomi Festivali şampiyonlarına tebrik
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29583 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24758 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22084 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21255 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19914 kez okundu