46,4994$% 0.04
52,8195€% -0.23
61,2306£% -0.3
5.961,82%-2,95
9.937,00%-2,65
39.579,00%-2,63
02:00
Manisa’da düzenlenen U18 Erkekler Bölge Şampiyonası’nda Kütahya’yı temsil eden Kütahya Belediyespor U18 basketbol takımı, 2 galibiyet ve 1 mağlubiyetle şampiyonadan 2’ncilikle ayrıldı
Kütahya’da il birincisi olan Kütahya Belediyespor U18 basketbol takımı, Türkiye Basketbol Federasyonu’nun 2022-2023 sezonu yurt içi faaliyetleri programı kapsamında Manisa’da düzenlenen U18 Erkekler Bölge Şampiyonası’nda Kütahya’yı temsil etti. Kütahya Belediyespor, ilk maçında Burdurspor’u 77- 47 yendi. İkinci maçında Muğla Akademi ile karşılaşan Kütahya Belediyespor bu maçtan da 74-60 galip ayrıldı. Son maçını Manisa Akhisar Belediyespor ile oynayan Kütahya Belediyespor Basketbol Takımı, 50-59 kaybettiği maçla şampiyonadan ikinci olarak ayrıldı.
Bereket Kart başvuruları devam ediyor
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29588 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24762 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22088 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21259 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19918 kez okundu