46,6600$% 0.12
53,1528€% 0.09
62,0951£% -0.01
6.130,13%1,67
10.131,00%1,34
40.306,00%1,23
02:00
Kütahya Belediyesi, İstanbul’da düzenlenen ve sosyal medyada 200 bin TL’ye mal olduğu iddia edilen EMITT fuarı için 30 bin TL bütçe ayrıldığını duyurdu
9-12 Şubat 2022 tarihleri arasında İstanbul’da düzenlenen EMITT Fuarına Kütahya Belediyesi de yerini aldı. Çok sayıda kişinin ziyaret ederek Kütahya kültürüne dair bilgiler edindiği stantla ilgili sosyal medyada 200 bin TL’ye mal olduğu yönünde iddiaların yayılmasının ardından Kütahya Belediyesi bir açıklama yayımladı. Kasıtlı olarak bir takım kişilerce algı oluşturulmak istendiği belirtilen açıklamada, “Sosyal medyada fuar ile ilgili çıkan 200 bin liraya mal edildi haberleri gerçekleri yansıtmadığı gibi, 5 günlük fuarın maliyeti 30 bin TL’dir” denildi.
‘İl dışından hastaneye talep giderek artıyor’
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29598 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24772 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22097 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21269 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19928 kez okundu