46,5169$% 0.01
53,0607€% 0.37
61,6436£% 0.54
6.038,99%0,98
10.002,00%0,33
39.836,00%0,32
02:00
Adnan Menderes Bulvarı, Valilik Binası ve Dörtyol Cami Kavşağı arasında kalan bölümün asfalt çalışması nedeniyle yarından itibaren araç trafiğine kapatılacağı belirtildi.
Kütahya Belediyesi tarafından yapılan açıklamada, çalışmalar süresince yolun çift yönlü olarak aşamalı şekilde trafiğe kapatılacağı kaydedildi.
Söz konusu güzergâhı kullanan sürücülerin trafik işaret ve işaretçilerine dikkat etmeleri ve mümkün olduğunca alternatif yolları tercih etmeleri istendi.
7 ayda 5 bin 553 gıda denetimi gerçekleşti
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29590 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24764 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22091 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21261 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19921 kez okundu