46,4791$% 0.02
52,9419€% -0.39
61,3965£% -0.38
6.159,11%-1,65
10.233,00%-1,51
40.745,00%-1,59
02:00
Kütahya Belediyesi Veteriner İşleri Müdürlüğü ekipleri, sokak canlarının ve halk sağlığını korumak amacıyla besleme odak noktalarında dezenfekte çalışması yaptı
Veteriner İşleri Müdürlüğü ekiplerince şehrimizin muhtelif noktalarında bulunan 34 besleme odak noktası düzenli aralıklarla temizlenerek, dezenfeksiyon işlemleri yapılıyor. Bu çalışmalar ile sokak canlarına daha sağlıklı ortamlarda beslenmesi amaçlanıyor. Kütahya Belediyesi Veteriner İşleri Müdürlüğü sokak canlarının beslenmesinde duyarlı olan vatandaşların besleme sonrası çöplerinin doğaya atmamaya özen göstermesini ve doğaya saygı duymaya davet etti.
Anneler gününü şenlik havasında kutladılar
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29583 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24758 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22084 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21254 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19914 kez okundu