46,4505$% 0.18
53,2690€% -0.43
61,4289£% -0.67
6.301,02%-0,69
10.484,00%-1,79
41.777,00%-1,79
02:00
Gaybiefendi Mahallesi’nde çay ocağı olarak kullanılan bir minibüste çıkan yangın itfaiye ekipleri tarafından söndürüldü.
Gaybiefendi Mahallesi Gaybiefendi Caddesi’nde park halinde bulunan ve sahibi öğrenilemeyen 43 UP 170 plakalı çay ocağı olarak kullanılan minibüsten dumanlar yükseldiğini görenler durumu 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirdi.
İhbar üzerine olay yerine gelen itfaiye ekiplerinin müdahale ettiği yangın kontrol altına alınarak söndürdü.
Yangın nedeniyle minibüste hasar oluştu.
Azerbaycan Caddesi’nde asfalt çalışmaları tamamlandı
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29569 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24742 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22068 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21239 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19897 kez okundu