46,4740$% 0
53,2166€% 0.01
61,7926£% 0.06
6.261,43%0,90
10.388,00%-0,68
41.393,00%-0,68
02:00
Kütahya İl Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından çiftçilere Nohut Antraknozu hastalığına karşı yüzde 100 hibeli ilaç dağıtımı gerçekleştirildi
Çiftçilerin kaliteli ve verimli tarım yapabilmeleri amacıyla faaliyetlerine devam eden Kütahya İl Tarım ve Orman Müdürlüğü Nohut Antraknozu hastalığına karşı yüzde 100 hibeli ilaç dağıtımı gerçekleştirdi. İl Özel İdaresi kaynaklı olarak gerçekleştirilen “Sözleşmeli Nohut Yetiştiriciliğini Yaygınlaştırma” projesi çerçevesinde Eskiyüreğil ve Eynegazi köylerinde proje dâhindeki çiftçilere yüzde100 hibeli 103 adet Nohut Antraknozu hastalığına karşı ilaç dağıtıldı.
Gediz’de uyuşturucu operasyonu: 2 tutuklama
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29578 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24751 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22078 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21248 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19907 kez okundu