46,6228$% 0.11
53,0582€% -0.08
61,5825£% -0.03
6.030,05%0,01
9.988,00%-0,09
39.783,00%-0,09
02:00
AK Parti Kütahya İl Başkanı Mustafa Önsay, Emet ve Gediz ilçeleri arasındaki yolculuk süresini 20 dakikaya düşürecek olan yolun, 2026 yılı sonunda hizmete gireceğini açıkladı
Geçen yıl Emet Tavşanlı yolunda kalan 8 kilometre yolun açılışını gerçekleştirdiklerini belirten AK Parti Kütahya İl Başkanı Mustafa Önsay, ”Emet-Tavşanlı yolunu 20 dakikaya indirdik. Emet-Simav yolu yapımı ile bu iki ilçe arasını da 20 dakikaya indirdik. İnşallah şimdi Hisarcık- Gediz yolu çalışması ile Emet Gediz arasını da 20 dakikaya indiriyoruz. 2026 yılı sonunda bu yolumuzda hizmette olacak” diye konuştu.
Başkan Demirci: ‘Verdiğimiz sözlerin yüzde 70’ini hayata geçirdik’
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29592 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24766 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22092 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21263 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19923 kez okundu