46,6600$% 0.12
53,1528€% 0.09
62,0951£% -0.01
6.130,13%1,67
10.131,00%1,34
40.306,00%1,23
02:00
Emet Belediyesi yürüttüğü altyapı projeleriyle içme suyunda yaşanan problemleri aşıyor. Ekipler, son olarak saniyede 15 litre su sağlayacak yeni depo için çalışma başlattı
Konuyla ilgili açıklamalarda bulunan Emet Belediye Başkanı Hüseyin Doğan, “Emet Belediyesi su ve kanalizasyon işleri müdürlüğünce Köprücek’teki su depolarına kaynak aktarımı devam ediyor. 6 kuyudan ilçeye verilen su yanında DSİ’ye ait eski kuyuda açılarak 7. kuyu olarak depolara su veriliyor. Saniyede 15 litre su sağlayacak yeni kuyudan köprücek depolarına bağlantısı yapılıyor” dedi.
Ortak kalkınma için güç birliği!
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29596 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24770 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22096 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21267 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19926 kez okundu