46,4873$% 0.03
53,1443€% -0.02
61,5848£% -0.06
6.156,78%-1,68
10.244,00%-1,41
40.821,00%-1,40
02:00
Antalya kampının son hazırlık maçına 2. Lig ekiplerinden Eskişehirspor’a karşı çıkan Belediye Kütahyaspor, 2-0 geriye düştüğü müsabakayı 2-2 eşitlikle bitirdi
3.Lig’de şampiyonluk mücadelesi veren Belediye Kütahyaspor, ikinci devre öncesi son hazırlık maçında Eskişehirspor ile karşılaştı. Müsabakanın 7. ve 15. dakikalarında yediği gollerle 2-0 geriye düşen Şimşek, 26. ve 46. dakikalarda Tuncay Fındıkçı ve Muhammed Arslantaş’ın golleriyle skoru 2-2’ye getirdi. Başka golün olmadığı mücadeleden Kütahyaspor beraberlikle ayrıldı.
#kütahya #belediyekütahyaspor #kütahyadanhaber #sondakikakütahya #kütahyahaberleri #eskişehirspor #hazırlık #antalya
Otomobilin çarptığı bisikletli yaralandı
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29579 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24752 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22079 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21249 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19909 kez okundu