46,4848$% 0.03
53,1362€% -0.04
61,5804£% -0.08
6.185,95%-1,22
10.263,00%-1,22
40.897,00%-1,22
02:00
Muharrem ayı nedeniyle Gediz Belediyesi Hizmet Binası yanında, belediye tarafından vatandaşlara aşure ikramında bulundu
Muharrem ayının bereketini ve kardeşlik duygularını paylaşmanın önemine vurgu yapan Gediz Belediye Başkanı Necdet Akel; “Bizleri bir arada tutan değerlerin başında gelen Aşure Günü; bereket, paylaşma, birlik ve beraberliğimizin simgesidir. Kültürümüzde önemli bir yere sahip olan muharrem ayı ve Aşure Günü vesilesiyle vatandaşlarımıza aşure ikramında bulunduk. Birliğimizin daim olmasını diliyor, hemşehrilerimizin ve tüm İslam aleminin Muharrem ayını kutluyorum” dedi.
Gediz’de Tarhana Festivali masaya yatırıldı
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29579 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24752 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22079 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21249 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19909 kez okundu