46,5337$% 0.02
53,0190€% 0.24
61,4879£% 0.28
5.969,50%-0,18
9.952,00%-0,17
39.639,00%-0,17
02:00
Gediz Organize Sanayi Bölgesi’ni ziyaret eden Kaymakam Hakan Alkan ve Belediye Başkanı Necdet Akel, bölgede yeni bir atık su arıtma tesisi kurulmasının önemine dikkat çektiler
Gediz Kaymakamı Hakan Alkan ve Belediye Başkanı Necdet Akel, Gediz Organize Sanayi Bölgesi’ni ziyaret etti. Ziyaret sırasında, OSB’de oluşan atık suların arıtılması ve bölgeye kendi arıtma tesisinin kurulması konularında bilgi alışverişinde bulunuldu. Gediz OSB’nin çevresel sürdürülebilirliği ve atık yönetimi ile ilgili yürütülen çalışmalar hakkında detaylı bilgi alan Kaymakam Alkan ve Başkan Akel, mevcut arıtma tesisinin kapasitelerini değerlendirdi. Ayrıca, bölgedeki sanayi faaliyetlerinden kaynaklanan atık suların daha etkili bir şekilde arıtılabilmesi amacıyla yeni bir arıtma tesisinin kurulmasının önemini vurguladılar.
Şerit ihlali kaza getirdi: 5 yaralı
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29588 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24762 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22088 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21259 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19918 kez okundu