46,5112$% 0.04
52,9130€% -0.12
61,4395£% -0.02
6.076,82%-1,08
10.102,00%-1,04
40.221,00%-1,05
02:00
Denizli’de düzenlenen Okul Sporları Türkiye Şampiyonası’nda Gediz Atatürk Ortaokulu öğrencisi Mert Ali Karaoğlan, küçükler yüksek atlama kategorisinde Türkiye 4’üncülüğü elde etti.
Genç sporcu Mert Ali Karaoğlan, yeteneği ve azmiyle dikkatleri üzerine çekerken, Kütahya’nın gururu oldu. Gediz İlçe Milli Eğitim Müdürü Murat İçel, genç sporcunun başarısından duyduğu memnuniyeti dile getirerek,
“Öğrencimiz Mert Ali Karaoğlan’ın Türkiye Şampiyonasında elde ettiği bu derece, ilçemiz için büyük bir onur kaynağıdır. Kendisini yürekten tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyorum. Bu başarıda emeği geçen başta öğrencimizin ailesi olmak üzere, okul yöneticilerimize ve değerli öğretmenlerimize de teşekkürlerimi sunuyorum” ifadelerini kullandı.
Doç. Dr. Fatih Kar’a ‘Genç Kanser Araştırmacı Ödülü’ verildi
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29583 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24758 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22084 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21255 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19914 kez okundu