46,3321$% 0.04
54,0315€% 0.29
62,5127£% 0.25
6.446,83%0,00
10.808,00%0,73
43.069,00%0,68
02:00
Gediz’de Erasmus+ etkinliklerine en çok katılan okul unvanına sahip olan Altınkent Ortaokulu’nun öğrencileri, ‘S.O.S.’ isimli Erasmus+ projesi çerçevesinde Letonya’nın başkenti Riga’da uluslararası eğitime katıldı.
Okul Müdürü Okan Karaca liderliğinde Ahmet Buğra Akgün ve Yavuz Çelik isimli öğrenciler ile birlikte, elektronik atıkların (e-atık) geri dönüşümü ve sürdürülebilirlik konularında uluslararası eğitimlere katılıyor.
Rigas 31. Vidusskola liderliğindeki Letonya hareketliliği boyunca hafta boyunca yoğun bir program uygulandığı belirtildi. Düzenlenen eğitim ve aktiviteler arasında E-Atık Geri Dönüşüm Tesisi ziyareti, 2D Video Oluşturma çalışmaları, E-Atıklardan Sanatsal Tasarımlar yapımı, Örnek bir etkinlik planı ve müfredata entegrasyonu (öğretmenler için) yer alıyor.
Yangın mağduru ailelere yardım eli
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29561 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24734 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22060 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21230 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19888 kez okundu