46,4959$% 0.04
52,8362€% -0.19
61,2704£% -0.23
5.993,71%-2,43
9.989,00%-2,15
39.785,00%-2,12
02:00
Kütahyaspor U-17 Takımı, ligin bitimine 4 hafta kala Türkiye Şampiyonası’nda ilk 16’ya kalmayı garantiledi
U17 Bölgesel Gelişim Ligi’nde mücadele veren ve grubunda lider olan, Belediye Kütahyaspor U-17 Takımı, Türkiye Şampiyonası’nda ilk 16’ya kalmayı garantiledi. Kulüpten yapılan açıklamada, “Bu sezon kurulmasına rağmen dolu dizgin giden U-17 grubumuz ligin bitimine 4 hafta kala Türkiye Şampiyonası ilk 16 ya kalmayı garantiledi. Zorlu Bandırmaspor karşısına çıkan gençlerimiz baştan sona üstün oyunuyla 1-0 kazanmasını bildi. Gençlerimizi tebrik ediyoruz” ifadelerine yer verildi.
Kesinleşmiş hapis cezası bulunan şahıs yol kontrolünde yakalandı
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29588 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24762 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22088 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21259 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19918 kez okundu