46,4685$% 0.03
53,2967€% -0.07
61,4484£% -0.14
6.247,03%0,67
10.431,00%-0,27
41.565,00%-0,27
02:00
Kütahya Valisi Ali Çelik, İller İdaresi Genel Müdürü Hüseyin Kürşat Kırbıyık’ı ağırladı
İçişleri Bakanı Süleyman Soylu tarafından açıklanan “Dinamik Denetim Modeli” süreci kapsamında Kütahya’ya gelen İller İdaresi Genel Müdürü Hüseyin Kürşat Kırbıyık, Vali Ali Çelik’e nezaket ziyaretinde bulundu. Ziyaretten duyduğu memnuniyeti ifade eden Vali Ali Çelik, İller İdaresi Genel Müdürü Hüseyin Kürşat Kırbıyık’ı Kütahya’da ağırlamaktan memnuniyet duyduğunu söyledi. Misafirperverliğinden dolayı Vali Çelik’e teşekkür eden Kırbıyık, günün anısına Şeref Defteri’ni imzaladı. Ziyarette; Kütahya’da yürütülen çalışmalar, salgın sürecinde uygulanan tedbir ve önlemler hakkında istişarelerde bulunuldu.
DPÜ’den Kozmos Çalıştayı
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29577 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24750 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22077 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21247 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19906 kez okundu