46,6600$% 0.12
53,1528€% 0.09
62,0951£% -0.01
6.130,13%1,67
10.131,00%1,34
40.306,00%1,23
02:00
Belediye Kütahyaspor, deplasmanda karşılaştığı Eskişehirspor’u 4-3’lük skorla mağlup ederek 3 puanın sahibi oldu. Çekişmeli geçen maçta, 2 penaltı, 1 kendi kalesine gol, 9 sarı kart ve 1 kırmızı kart çıktı
BAŞKAN IŞIK’TAN DESTEK
Maç öncesinde Eskişehir’e doğru yola çıkan taraftar gruplarıyla bir araya gelen Belediye Başkanı Prof. Dr Alim Işık, Belediye Kütahyaspor’a başarılar dileyerek taraftarlara da kazasız belasız bir yolculukta bulunmalarını temenni etti. Başkan Işık’la bir araya gelen Belediye Kütahyaspor taraftar grupları, bir fairplay örneği sergileyerek, zor günler geçiren Eskişehirspor için “ Diren eses güzel günler yakın” yazılı pankart açtı.
Emet’te doğa turizmi etkinliği
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29598 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24772 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22097 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21269 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19928 kez okundu