46,4914$% 0
53,0147€% 0.01
61,5215£% 0.01
6.143,72%0,01
10.208,00%0,00
40.645,00%0,00
02:00
Vali Ali Çelik, İçişleri Bakan Yardımcısı Mehmet Ersoy başkanlığında Ankara Beştepe’de yapılan Güvenli Trafik, Güvenli Tarım Sempozyumu’nun açılışına video konferans yönetimiyle katıldı
İçişleri Bakanlığı ev sahipliğinde, ‘Önlem Al, Hayatta Kal’ sloganıyla ‘Güvenli Trafik, Güvenli Tarım’ sempozyumu gerçekleştirildi. İçişleri Bakanlığı Bakan Yardımcısı Mehmet Ersoy’un başkanlığında kamuoyunda farkındalık oluşturmak amacıyla gerçekleşen sempozyuma, Vali Ali Çelik video konferans yönetimiyle katıldı. Toplantıda trafik güvenliğine ilişkin yürütülen çalışmalar kapsamında kırsal alanlar ve kırsal yollarda yoğun olarak meydana gelen trafik kazalarının önlenmesi ve azaltılmasına yönelik olarak yapılacaklar ele alındı. Tarımsal üretim faaliyetlerinden dolayı kırsal alanlar ve kentler arasındaki trafik yoğunluğunda alınacak önlemler masaya yatırılarak, karşılıklı görüş alışverişinde bulunuldu.
Kamyonet ile otomobil çarpıştı! 4 yaralı
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29583 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24758 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22084 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21254 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19914 kez okundu