46,6284$% 0.12
53,2933€% 0.42
61,7176£% 0.21
6.085,93%0,94
10.072,00%0,75
40.074,00%0,65
02:00
İŞKUR tarafından, İşgücü Uyum Programı ile Kütahya İl Milli Eğitim Müdürlüğü bünyesindeki okullara 80 gün süreyle 36 personel alımı gerçekleştirilecek. Başvurular Pazartesi günü başlıyor.
Milli Eğitim Bakanlığı’na bağlı resmi okullarda bakım onarım ve temizlik hizmetleri için başlatılan program, 13 Temmuz 2026 tarihinde başlayacak ve 30 Eylül 2026 tarihine kadar sürecek.
Programa katılacak kişilerin, son 1 ay SGK’sının olmaması, 18 yaşını tamamlamış olması ve aynı adreste yaşayan kişilerin toplam gelirinin net asgari ücretin 2 katını aşmaması gerekiyor.
Başvurular, 29 Haziran-3 Temmuz 2026 tarihleri arasında İŞKUR’un https://esube.iskur.gov.tr/ internet adresinden, e-Devlet üzerinden, ALO 170 hattı aracılığıyla veya İŞKUR hizmet binasından yapılabilecek.
Katılımcılar için seçmeler, 7 Temmuz Salı günü 09.00-17.00 saatleri arasında Kütahya İl Milli Eğitim Müdürlüğü konferans salonunda gerçekleştirilecek. Başvuru yapanların ilgili tarihte belirtilen yerde olması gerekiyor.
Şeker İlkokulu öğrencilerinden geri dönüşüm için örnek davranış
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29594 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24768 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22094 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21265 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19924 kez okundu