46,6600$% 0.12
53,1528€% 0.09
62,0951£% -0.01
6.130,13%1,67
10.131,00%1,34
40.306,00%1,23
02:00
3 yıldır Tavşanlı Kaymakamlığı görevini sürdüren ve Safranbolu’ya tayin olan Kaymakam Hayrettin Baskın için veda yemeği düzenlendi. Protokolün bir araya geldiği programda, Kaymakam Baskın’a iyi dilek ve temenniler iletildi
Yemekte bir konuşma yapan Belediye Başkanı Ali Kemal Derin, Kaymakam Hayrettin Baskın’ın Tavşanlı’ya önemli hizmetlerde bulunduğunu belirterek, yeni görev yerinde başarılar diledi. Kaymakam Baskın’ın Tavşanlı’da görev yaptığı süre boyunca gösterdiği gayretli çalışmalar ve ilçenin gelişimi için verdiği katkılardan dolayı kendisine teşekkür etti. Kaymakam Hayrettin Baskın ise veda yemeğinde yaptığı konuşmada, Tavşanlı’da görev yapmaktan duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Görev süresi boyunca kendisine destek olan tüm protokol mensuplarına, kamu kurum ve kuruluşlarının temsilcilerine ve Tavşanlı halkına teşekkürlerini iletti. Yeni görev yeri Safranbolu’da da aynı azim ve gayretle çalışmaya devam edeceğini vurguladı.
Binlerce öğrenci GENÇFEST’te buluştu
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29597 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24771 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22096 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21268 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19927 kez okundu