46,4475$% 0.18
53,2811€% -0.41
61,4368£% -0.66
6.302,06%-0,67
10.486,00%-1,77
41.785,00%-1,77
02:00
Kütahya’nın Emet İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri, Günlüce köyünde sahipli kedi ve köpeklere mikroçip ile kimliklendirme ve kuduz aşısı uygulaması gerçekleştirdi
Müdürlük bünyesinde görevli veteriner hekimler tarafından yapılan uygulamada, hayvanların kayıt altına alınması için mikroçip takılırken aynı zamanda kuduz hastalığına karşı koruyucu aşılama yapıldı. İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü yetkilileri, hem hayvan sağlığının korunması hem de bulaşıcı hastalıkların önlenmesi için çalışmaların aralıksız devam edeceğini belirtti.
Aile içi iletişim için harekete geçtiler
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29569 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24742 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22068 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21239 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19897 kez okundu