46,1562$% 0.05
53,3962€% 0.17
61,8458£% 0.22
5.995,58%-0,72
10.006,00%-0,70
39.889,00%-0,71
02:00
Şeker-İş Sendikası’nın aldığı karar ile Kütahya Şeker Fabrikası’nda 30 Ağustos’ta başlayan grev, işçi ve işveren arasında anlaşma sağlanması ile sona erdi.
Türkiye Gıda ve Şeker Sanayi İşçileri Sendikası (Şeker-İş) öncülüğünde yürütülen görüşmeler sonucunda, 2025-2027 dönemini kapsayan 11. Dönem Toplu İş Sözleşmesi 6 Eylül 2025’te imzalandı.
Şeker-İş’ten yapılan açıklamada, imzalanan sözleşmenin yalnızca işçilerin ekonomik haklarını güvence altına almakla kalmayıp, emeğin değerini teslim eden ve işçi-işveren uzlaşı kültürünü güçlendiren bir adım olduğu vurgulandı.
Sendika, sözleşmenin Kütahya Şeker Fabrikası çalışanlarına, teşkilata, şeker sanayisine ve ülke çalışma hayatına hayırlı olmasını diledi.
Yıldırım kaynaklı orman yangını büyümeden söndürüldü
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29540 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24713 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22040 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21208 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19867 kez okundu