DOLAR

32,5626$% 0.03

EURO

34,8489% -0.09

STERLİN

40,5487£% 0.03

GRAM ALTIN

2.431,91%0,09

ÇEYREK ALTIN

4.066,00%-0,39

TAM ALTIN

16.217,00%-0,37

İmsak Vakti a 04:38
Kütahya KAPALI 20°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a

Kütahyalı öğrencilerin 15 projesi TÜBİTAK Bölge Finalleri’nde

ad826x90

 

ad826x90

 

Kütahyalı öğrenciler, TÜBİTAK 2204-B Ortaokul Öğrencileri Araştırma Projeleri Yarışması Bölge Finali’nde 15 projeyle Kütahya’yı temsil edecek

TÜBİTAK 2204-B Ortaokul Öğrencileri Araştırma Projeleri Yarışması Bölge Finali Bursa’da yapılacak. Kütahya İl Milli Eğitim Müdürlüğü’ne bağlı çeşitli okullardan öğrenciler, 15 projeyle Bölge Finali’ne katılarak Kütahya’yı temsil edecek. Öğrencilerin hazırladıkları 15 proje ise şu şekilde; “Oyunlaştırma ile değerler eğitimi; Bir Çocuğun Gözünden Hisarlı Ahmet; Sürdürülebilir Çevre Bilincinin Sağlanmasında Permakültür Uygulamaları Üzerine Farkındalık Araştırması; my Universal Values Game- Benim Evrensel Değerlerim Oyunu; SERN: Scratch İle Astronomiyi Buluşturan Oyun Tasarımı; Özel Eğitim Öğrencilerine Mangala Oyunu İle Sayı ve İşlem Kavramının Kazandırılması; Milli Mücadele Kahramanları İle Tarihe Yolculuk; Frigler’in Dijital Dünyası; Büyük Zafer’in Dijital Tarihi ve Coğrafyası; Sis İçinde Görmek; Değerli Okul Günlüğüm; Kitap Kulübü Etkinliğinin Öğrencilerin Okuma Tutumlarına Etkisi; Ateş adam? Isı, Genleşme ve Büzülme Konusunun Scratch Üzerinden Eğitici Oyun İle Kalıcı Öğrenim; Engelsiz Duygularım Materyali İle Hafif Ve Orta Derecede Zihinsel Engelli Öğrencilere Soyut Kavramların Öğretimi; Karayolu Ulaşımında Tünel Kullanan Sürücülerin Güvenliğini Artırmak İçin Bir Güvenli Tünel Projesi.”

ad826x90

ad826x90

Sıradaki haber:

Özel öğrenciler ile üniversite öğrencilerini buluşturdular