46,6600$% 0.12
53,1528€% 0.09
62,0951£% -0.01
6.130,13%1,67
10.131,00%1,34
40.306,00%1,23
02:00
Belediye Kütahyaspor, Gökay İravul ile Eray Akar ile anlaşarak sözleşmelerin karşılıklı olarak feshedildiğini duyurdu
3.Lig’de şampiyonluk mücadelesi veren Belediye Kütahyaspor’da iki futbolcu ile daha yollar ayrıldı. Mavi-lacivertlilerin sosyal medya hesabından yapılan açıklamada, Gökay İravul ve Eray Akar ile sözleşmelerin karşılıklı olarak feshedildiği duyuruldu. Gökay İravul, 2’si Türkiye Kupası olmak üzere toplam 18 maçta forma giymiş ve 2 gol atmıştı. Eray Akar ise, 2’si Türkiye Kupası 15 maçta mavi-lacivertli formayı giymişti.
“7 Kocalı Hürmüz” 3’üncü kez sahnelenecek
1
Gediz’in gelişmesi için işbirliği alanları konuşuldu
29596 kez okundu
2
İşimiz mucizeye kaldı: 0-4
24770 kez okundu
3
Sıradaki gelsin! Şimşek zaferini taraftarıyla kutladı
22096 kez okundu
4
Müdür Yeniay’dan mazot ve gübre desteği açıklaması
21267 kez okundu
5
76 derecelik termal su gün yüzüne çıktı
19926 kez okundu